Więcej punktów odbioru bezpłatnych biletów parkingowych dla posiadających kartę parkingową osoby niepełnosprawnej
Data publikacji:w Posiadacze kart parkingowych osoby niepełnosprawnej mogą teraz w czterech miejscach.odbierać bezpłatne bilety parkingowe umożliwiające wyjazd z parkingów przyszpitalnych.
Bilety wydawane, są po okazaniu karty i podaniu numeru rejestracyjnego pojazdu w następujących miejscach:
- w Punkcie Informacyjnym w holu budynku głównego,
- na konsoli SOR
- w Punkcie Przyjęć Planowych (znajduje się pod estakadą SOR)
- w rejestracji Poradni Kardiologicznej (znajduje się pod estakadą SOR).
Z takim biletem należy podjechać do wyjazdu z parkingu i zeskanować bilet w terminalu wyjazdowym.
Należy przykładać bilet kodem kreskowym do góry, co uruchamia szlaban.
Z bezpłatnych biletów można korzystać na obydwu ogólnodostępnych parkingach przyszpitalnych (przy budynku głównym i pod estakadą przy SOR).
Przy okazji przypominamy o najważniejszych zasadach korzystania z systemu parkingowego, przygotowanych na podstawie najczęściej pojawiających się pytań i wątpliwości:
- Szlaban przy wjeździe na parkingi otwiera się na podstawie odczytu tablicy rejestracyjnej pojazdu.
- Bilet parkingowy z urządzenia na wjeździe zostanie wydany tylko w przypadku problemu z odczytaniem numeru.
- Nie ma możliwości uiszczenia opłaty w terminalu wjazdowym.
- Opłatę za korzystanie z parkingu należy uiścić po zakończeniu wizyty w szpitalu, w jednej z trzech dostępnych kas:
- kasie przy wejściu głównym (płatność gotówkowa i bezgotówkowa)
- kasie przy wyjeździe z parkingu przy budynku głównym (płatność bezgotówkowa)
- kasie pod estakadą SOR (płatność bezgotówkowa) - W celu opłacenia za czas parkowania należy wprowadzić w jednej z wybranych kas numer rejestracyjny pojazdu.
- Numer rejestracyjny należy wprowadzać do momentu rozpoznania swojego pojazdu na zdjęciu, wówczas należy wybrać zdjęcie i potwierdzić przyciskiem "OK" w celu wyświetlenia kwoty za postój.
- W przypadku błędnego odczytania tablicy rejestracyjnej, należy wcisnąć srebrny przycisk z podpisem "Informacja" i skorzystać z pomocy osoby obsługującej system.
- Monety i banknoty w kasie obsługującej płatności gotówkowe należy wrzucać i wkładać wyłącznie do przeznaczonych do tego celu otworów, które są opisane i oznaczone grafikami. Niewłaściwe umieszczenie gotówki jest najczęstszą przyczyną blokowania tej kasy i powstawania kolejek.
- W razie jakichkolwiek innych problemów z obsługą kas czy terminali wyjazdowych, istnieje możliwość skorzystania z przycisku "Informacja" w celu połączenia się z osobą obsługującą system.
- Bezpłatny bilet oraz bilety wydane przy wjeździe na parking w przypadku problemów z otwarciem szlabanu, należy przykładać do czytnika na urządzeniu kasowym, a bezpłatny bilet na terminalu wyjazdowym, należy przykładać kodem kreskowym do góry.
Więcej informacji o zasadach korzystania z parkingów ogólnodostępnych przy USK